ميميرم واسه اين جوراباي پنجه ضخيم / واي



15 نظرات:

واقها ليسيدن داره اين پاهاي ناز..من ميميرم برا اين جوراب پنچه ضخيم ها....راستي اگه كمكم كني ممنون ميشم.من عكس زياد دارم چه جوري بايد در اينجا بزارم دوسته گلم..راهنماييم كن..ممنون

عالیه خسته نباشی

عالیه خسته نباشی

فقط مشکی پنجه دار ;)

وايييييييييييييييييي

مردم بس جق زدم عجب جورابي پوشيده جون ميده واسه خوردن بعدشم بكنيش

سلام
ممنون از زحماتت.هر چند من از پاهای با جوراب نازک و کلا جوراب خوشم نمی یاد اما از زحماتی که می کشین واقعا ممنونم و می دونم کار سختیه عکس گرفتن.
راستی داش حمید بالاخره نوبت عکسهای من نرسید؟؟ یا نکنه باز مثل دفعه قبلی یادت رفته؟ 17 تا عکس برات فرستادم ها که هم هرو هم با کلی زحمت خودم عکس گرفتم دهنم صاف شد واقعا.دمت گرم بذار داش حمید با اسم رضا ماتریکس :D

اخرشه ممنون ادامه بدهید چون چاره به جز لذت بردن از این عکسها نداریم بوی جوراب مشکی نازک بهترین بوی دنیاست

دلم لك زده واسه عكس زن چادري با جوراب نازك.مجري تلويزيون دلم ميخواد
الهام صفوي،راحله امينيان،مهديا غلامي و بقيشون.واي واي...دمت گرم

شادمهر عزیز مطالب و تصاویر رو به ایمیل
oratini@gmail.com
بفرست
ممنون

عالی بود ممنون

بوییدن اون جورابها چه حالی میده

سلام دوستان لطفا بگید عکس پا به کدام ایمیل بفرستم تا همه حالشو ببرن و تو سایت نمایش داده بشه ایمیل من:
foot_f_e_t_i_s_h@yahoo.com

جریان روزی که میخواستم برم استخدامی:رفتم شرکت ساختمانی منشی خوش پوش و شیک و جذابی نشسته بود فرم مشخصات داد پر کنم نفراتم زیاد اومده بودن گفتم به منشی شانس من چقدر در پذیرفته شدن گفت تا چی بلد باشی؟گفتم نوکر شما تخصص ندارم گرفتارم کمکم کنید منشی گفت حالا فرم پر کن پر کردم دادم به منشی گفتمش بفرمایید پا بوس شما گفت اوا این حرفا چیه گفتم جدی میگم هر کاری داشته باشی انجام میدم گفت اهاگفتم شیرینی تون محفوض ،یک چک پول 20000ان موقع ها مرسوم بود خم شدم انداختم تو کشو منشی خنده ای کرد زیر لب گفت برو بهت زنگ میزنم،روز دیگه زنگ زدورفتم خدمتش همه کاره بود گفت یک سوال میکنم راستشو بگی استخدامی؟گفتم چشم گفت چرا همش سرت پایین بود نگاه چی میکردی ،جریان فوت فتیش بودنم براش گفتم،اخر وقت پاهاشو و کفششو لیسیدم بهترین روز زندگیم بود

اقا کسی خواست اددم کنه عکس دارم تاق می زنم tabeshehsan@yahoo.com

اگر عکس میخواهید تا دلتون بخواد از پاهای ناز دختر بلوچ گرفته تا عرب و هندی و با جوراب و بی جوراب.فقط بهم خبر بدین که آیا سایت فعال هست یا خیر!!!!😋😋😋😋

» نظر شما؟