Mistress Sara In Jeans And Nylon Stockings (HOME MADE CANDID FEET Pictures)


ارسال محشری از سارای عزیز
وقتی قرار باشه به دنیای جوراب مشکی نایلونی نازک که نوازش گر پاهای خانم هاست وارد بشیم از این نمیشه گذشت
میدونین که پوشیدن جوراب نایلونی بلند یا جوراب شلواری زیر شلوار جین طرفداران زیادی داره ؟
چون تصور حس ساییده شدن نایون زیر شلوار به جین و لیز بودن اون خیلی جالبه ....
بازم از سارای عزیز بخاطر اینکه اجازه میدن پاها و جوراب هاشون رو همگی تحسین کنیم ، زانو زده و تشکر میکنیم.

r2jau462o019u4bxqz0.jpg s6gqb2x4kv3bnysnxndh.jpg 6rnigo6ql4wa1i0kkkj.jpg yc6l5lht1bkay4b6oos.jpg 8kxb5cg8i6g1dmpgsecq.jpg 7ttz7zdlxs5czpjwi7o.jpg


rb8c9iesrptwvzk0t.jpg

21 نظرات:

سارا خيلي حال دادي 1000 تا مرسي بازم بزار

aga in aksa mahshare
giyamate
100000000000000000000
merci

سارا خانم قشنگه فقط یه عیبی داری
قهر کردن کار بدیه
دختر خوبی باش

sh162

عالی بود. سارا خانم 1 دونه باشی.h

سارا خانم خیلی عالی بود مرسی

دیوونه ام کردی تا حالا به این زیبایی ندیدم واقعا محشر کردی
بدنم را به لرزه انداحتی
می میرم برای پاهات
می خوای به التماس بیاندازی مارو که که انداختی
داری با ما چی کار می کنی؟
التماس می کنم بازم به ما عکس نشان بدی

ساراخانوم واقعا دمت گرم با کفش پاشنه بلندنوک تیز هم عکس بذار

سارا خانوم دمت گرم
واقعا پاهای زیبایی داری
بازم جوراب مشکی نازک در ضخامت های مختلف و با استایل های مختلف برامون بزار تا همه حال کنند

این عکسها قشنگ تمام آرزوهای جنسی منو زنده کرد. دم شما و ایشون گرم.

ممنون سارا
من سگ شما هستم

ارباب سارا نمیدونم این پیام رو میخونید یا خیر .
من از شما خواهش میکنم علاوه بر عکسهای زیبایی که با جوراب میذارید ، بدون جوراب و در پوزیشن های گوناگون و با خلاقیتهایی که مخصوص یک میسترسه باهوشه هم عکس بذارید تا سگان پاپرستی هم که به پاهای لخت علاقه مندند از لطف بیکران شما بهرمند بشن.
اگر این پیغام سگ کثیفتون رو شنیدید جلوش یک استخون بندازید و بهش عمل کنید .

عالی بود خیلی ممنون بازم بذارید لطفا

سلام سارا جان مرسی از این عکس ها نه به خاطر پاهای قشنگی که داری به خاطر طرز فکری که داری و اجازه می دی ما پسرها که تا حالا هیچ دختری این کاررو نکرده بود کمی از اوقدها مون را خالی کینم بازم مرسی

خداوند به ما لیاقت بوسیدن وپرستش این پاهای زیبا را عطا بفرما

سارا خانوم گل کاشتی کاش می شد من پابوس شخصی شما بشم . کاش می شد . تو رو خدا بازم برامون عکس بزار . تو رو خدا بی پناه ولمون نکن . ممنونم

www.bardehaghir.wordpress.com

سلام ارباب سارا تا حالا اینجور پاهای خشگلی رو ندیده بودم خوش به حال اون برده ی که پاهای شمارو میلسه من که سگ مطیع براتون میشم اگه منو به عنوان سگ خودتون قبول کنید واقعاً که باید به خودتون بنازید که پاهای به این خوشگلی دارد و یه توصیه اگر شوهر نکرده اید حتما با کسی ازدواج کنید که که حس مارو داشته باشه حاضرم قسم بخورم برای همیشه سگتون ممونه و مطیع و گوش به حرف شما میشه کاش من متونستم سگ شما بشم ولی حیف من لیاقت این پاهای ناز و خوشگل رو ندارم

سارا خانوم
از خودتو شوهرت به خاطر این ذهن بازی که دارید و اجازه میدید دیگران از زیباییت لذت ببرن خیلی خیلی تشکر می کنم.اسیر اون پاهای بی نظیرت شدم
ای کاهش یه جفت از اون جورابای مچی رنگ پای خوش عطرتو داشتمو در حالی که جورابتو بو میکردم با عکسات جق میزدم
خواهش میکنم با جوراب مچی رنگ پا هم برامون عکس بذار

سارا خانوم
از خودتو شوهرت به خاطر این ذهن بازی که دارید و اجازه میدید دیگران از زیباییت لذت ببرن خیلی خیلی تشکر می کنم.اسیر اون پاهای بی نظیرت شدم
ای کاهش یه جفت از اون جورابای مچی رنگ پای خوش عطرتو داشتمو در حالی که جورابتو بو میکردم با عکسات جق میزدم
خواهش میکنم با جوراب مچی رنگ پا هم برامون عکس بذار

اینا پای آدمن یا پای فرشته؟

vaaaaaaaaaaaaaaaaay marekas in paha faghat hal mide biyofti be junesho lisesh bezani un nakhunasho ke mesle laale nega koniyo .... divunam kardi tanx

» نظر شما؟