Candid Long Boot Socks In Iran


پاییزفصل پوشیدن جوراب های بلند و زیباست.
در سال های گذشته مد بود بین بلندی شلوار و بوت کمی فاصله باشه تا ساق پا و سلیقه خانم در انتخاب و زیبایی جوراب دیده بشه که این روزها مثل خیلی چیزهای دیگه اونم تابو شده و دور از دسترس.
اما جای امیدواری هست که هنوز هم دختر خانم ها ی با سلیقه از این جوراب های بلند و زیبا ( هر چند کمی گرون تر از جورابهای معمولی هستن و پوشیدن و درآوردن و شستنشون واقعا مشکله) میخرن و تو پاهای نازنینشون میکنن.
دلیلش هم اینکه با وجود هزار تا جوراب فروشی دم دستی که جورابای ارزون و در پیت میفروشن، هستن جوراب فروشی هایی تو تهرون که این جوراب های واقعا نفیس رو عرضه میکنن.
 واقعا باید در مقابل زیبایی و طراحی عالی این جورابا سر تعظیم فرود آورد. 
x8uz0m52jlqwrxa3owr3.jpg p79wjsw7rq5ll8si2px.jpg p3gh1bemhdawvvu3eb4z.jpg 

اینم یه نمونه از یه دختر خانم باحال و با سلیقه که با شلوار کوتاه و جوراب بلند خوش رنگش جماعتی رو دیروز تو تهران دیوونه کرد:

6z3v1h43n56kvlyh4q.jpg 


4 نظرات:

دستت درد نکنه عالی بود
الان فصل سرماست و دستکش مشکی فراوونه
خواهشا عکس از دستکش مشکی بذار

سلام

از کجای تهرون میشه جوراب نازک زنونه خیلی باحال خرید از اینا که تو عکس ها هست. یه جایی که بدون خجالت از فروشنده بشه خرید کرد و مدل های باحال داشته باشه؟
s_boxxx@yahoo.com

داداش گرفتی ما رو ؟ عکس مجسمه میذاری ؟ اونم با این حجم ؟

goood nice
pishvaz topie
agha negaran nabashin man ke emrooz 1 az famila omadebood 1 rangepa se rod pash kardebood vali inghad to nakham boodan natonestam baratoon ax begiram vali ghol midam be zodi baratoon beterekonam

» نظر شما؟